selamat tahun baru 2011

Pejam celik pejam celik, dah tahun baru dah.Bagi yang f3 mesti nangis nyer lah sbb cuti dah habes.aq rase camtu gak bagaikan masa terlalu cepat berlalu.Tapi kene terukan hidup sebab kita masih lagi diberi peluang oleh yang Maha Esa untuk berjalan diatas muka bumi ini dan menghirup udara kurnian-Nya sambil mencuci mata dengan keindahan ciptaan yang tiada bandingan( x kiralah awek ke,alam semulajadi ke dll ).

Jika kita telah berjaya mendapatkan Aweks idaman hati kita, sekalung tahniah untuk diri kita. Namun jika kita masih belum memiliki, ini lah masa yang terbaik untuk  memilikinya.Jadikan Tahun 2011 sebagai satu perubahan terbaik untuk kita memiliki kekasih hati : buah hati pengarang jantung or yang sewaktu dengannya.

Blog ini akan padat dengan informasi yang boleh membantu
korang2 yang masih single; solo; kara mencari kekasih idaman hati.

Saye wakil Board of Director blog ini tidak akan bertanggungjawab keatas mana - mana kerugian, kecederaan fizikal ataupun mental, kehilangan yang ditanggung oleh orang perseorangan atau sebagainya,
yang berlaku akibat dari panduan dan penggunaan dari mana - mana kandungan di dalam blog ini samada secara langsung mahupun tidak langsung, sekian.

Comments

Popular Posts